Vanaf 26 juni komen bijna alle coronamaatregelen te vervallen. Ook het thuiswerkadvies verandert: op kantoor werken mag de helft van de tijd, mits 1,5 meter afstand. Veel werknemers die nu al ruim een jaar thuiswerken, kijken ernaar uit weer naar kantoor te komen. Houd er wel rekening mee dat de werkdagen van jouw medewerkers er tegenwoordig anders uit zien. Misschien werken zij – als de functie het toelaat – vaker of zelfs volledig vanuit huis. En hoogstwaarschijnlijk hebben jouw medewerkers hun privéleven hier ook op ingericht. Maar dan komt het moment dat je als werkgever toch weer gaat vragen aan je medewerkers om (af en toe) naar kantoor te komen. Hoe bereid jij je medewerkers hierop voor en zorg je dat zij een gezonde balans tussen werk en privé behouden? Wij vroegen het Saskia, coach bij ttif & werk. Zij heeft de 7 belangrijkste tips voor jouw medewerkers op een rij gezet. Klik op de afbeelding om de tips te openen en deel het vooral met jouw medewerkers.